zaterdag 19 mei 2007

Ploque Bidule


Ik was al een paar dagen bezig met dit systeem en methode met behulp van de meester op het DTS gebied hier in NL...maar helaas, t is voor mij te moeilijk, vooral in overeenstemming met mijn karakter, ik wil altijd iets heel snel begrijpen en uitvoeren, lukt me dat niet dan word ik nerveus en geirriteerd. Helaas dus, nu dus ook met Ploque, tis schitterend, ik heb diverse uitvoeringen mogen horen maar ik krijg het voorlopig nog niet voor elkaar.

Ik richt me dus voorlopig nog op het converteren van Audition met Surcode, de kwaliteit is volgens mijn eigen normen ok, altijd beter dan de basis CD's waarvan ze geconverteerd worden.

Maar....mijzelf kennende, ik gooi iets aan de kant, raak het effe niet aan, maar pak het toch weer op en zal zeker tot resultaat komen....moet moet moet!

Geen opmerkingen: