dinsdag 29 mei 2007

Converteren met Ploque Bidule deel 2




Ik heb een nieuwe bidule gevonden van Ploque, de zogenaamde DPLamb Speed Rec, het verschil met de "gewone' DPLamb is dus dat hier gebruik wordt gemaakt van de RMS buddy en in de DPLamb van de Inspectors......

Ze worden beiden gebruikt om nivo verschil aan te brengen...

Gisteren en vandaag heb ik geexperimenteerd met een Yes flood en deze bidule....in t kort deed ik het volgende:

Flac bestanden met DBPoweramp omgezet naar wav
In Goldwave heb ik de bestanden gejoined; tool/file merging/add/merge
Toen dat bestand wat gejoined is opnieuw via open ingebracht en heb ik er via tool/cuepoints een cuesheet van gemaakt.
Gelijk de hele handel opgeslagen als een 32bits bestand en direkt ingebracht in Ploque.
Deze keer heb ik geen DC (zero) toegepast in Audition omdat in deze Bidule een DC killer standaard is ingebracht. Die doet dat dus al op voorhand.
Ik heb 6 monobestanden laten aanmaken en die via surcode naar een DTS 5.1 bestand gebracht.
De Cuesheet "uitgepakt" en losse tracks gemaakt en die zijn gebrand op een CD met Nero.

Geen opmerkingen: